Customer Support Coordinator- med fokus på uppföljning och leveranssupport
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Customer Support
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som kan hantera hela kundprocessen med en överblick och framtidsstrategi. Du har erfarenhet av orderadministration, logistik eller produktionsplanering. Har mycket goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att arbeta med att analysera data.

Som person är du noggrann i ditt arbete med förmåga att hantera flera projekt parallellt. Du är lösningsfokuserad och trygg med att ta initiativ till förbättringar.

Vi är ett mindre team som ställer höga krav på samarbete och kommunikation i tal och skrift, svenska och engelska.


Arbetsuppgifter:

- Uppföljning med befintliga kunder via teams

- Skicka ut ordererkännanden

- Svara på stock on hand från befintliga kunder

- Följa upp fraktdokument, registreringar av ordrar och internfrakter.

- Koordinera uppkomna frågor i leveransprocessen mellan de olika teamen.

Kompetenser:

- Mycket goda kunskaper i Excel

- God datavana

- Kunna sammanställa och analysera data

- Tal & skrift flytande svenska och engelska

- Strategisk och proaktiv arbetsstil


I ditt personliga brev ser vi gärna att följande frågor besvaras.

- När trivs du som bäst på ditt arbete?

- Vad tycker du är viktigt i bemötandet mot kund?

- På vilket sätt är du strategisk i ditt arbete?

- Vad behöver du för att kunna hålla en hög arbetsbelastning?

- Vilka är dina styrkor i en roll som innefattar logistik och orderhantering?

- Hur är du flexibel, beskriv en situation när du är flexibel?

- Beskriv vilka förutsättningar du behöver för att kunna agera självständigt och med initiativ

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk