Ekonomiassistent, kundreskontra till Helsingborg
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida poolia.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-04

Är du en noggrann och driven ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra? Letar du efter ett kortare konsultuppdrag där du får möjlighet att bidra med dina kunskaper i en dynamisk och framåtsträvande organisation? Då kan det här uppdraget vara perfekt för dig! Start omgående och till årsskiftet, kanske längre. Dina arbetsuppgifter i huvudsak I rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med kundreskontra, där dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: - Hantering av kundfakturor - Betalningspåminnelser och inkassohantering - Avstämningar och löpande uppföljning av kundfordringar - Inbetalningar och kontoavstämningar - Kontakt med kunder gällande fakturafrågor Vem är du? Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontra - Är van vid att arbeta i ekonomisystem, gärna Pyramid, Navision, OPTO, Cognos, Qlickview - Har goda kunskaper i Excel - Är strukturerad, noggrann och självgående - Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har god kommunikationsförmåga Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons