Extrajobb i Stockholm
Skicka ansökan 120 dagar kvar
Receptionist Office Coordinator Kontorsadministratör
120 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett extrajobb i Stockholm?

Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör.

Vi söker dig som:

  • Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra
  • Är strukturerad och har ett öga för detaljer, med förmåga att hålla arbetsmiljön snygg och inbjudande
  • Är ordningsam och noggrann i ditt arbete
  • Har en lösningsorienterad attityd och kan hantera olika situationer på ett yrke

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Välkomna och assistera besökare
  • Hantera inkommande samtal och e-post
  • Ta emot post och leveranser
  • Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmil
  • Stötta med administrativa uppgifter vid behov
  • Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception

Kvalifikationer:

  • Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska
  • Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation
  • Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook)
  • Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande, men

Praktisk information:

  • Arbetstider: Varierar beroende på kundens behov, men arbetet är under kontorstider. Arbetsplats: Joyweeks kunder i Stockholmsområdet Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning• Rekrytering och annonsering: Joyweek AB• Startdatum: Omgående Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande

Information om tjänsten:

Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult, vid behov, ute hos våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget.

Om Joyweek:

På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.

Gå gärna in och läs mer om vårt företag påhttps://www.joyweek.se/

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-02
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
26 dagar sedan
Mölndal
Heltid
Assistent Heromarapportör Administrativ assistent
Idag
Koordinator Administratör Administrativ koordinator
Idag