OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Administrativ roll på Back Office - Deltid 50 %
Svenska Trygghetslösningar AB Annonsen har utgått Malmö
Skicka ansökan
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-10-01

Back Office-tjänst på HK – 50 % med möjlighet till mer

Vill du jobba i en varierande roll?

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad medarbetare till vårt Back Office med placering på vårt huvudkontor i Malmö med omnejd.

Om tjänsten:

Som Back Office-medarbetare kommer du att ha en varierande roll med fokus på administrativa uppgifter och kundkontakt. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

  • Assistera med lönehantering och personaladministration.
  • Ha kontakt med kunder, både via telefon och e-post, och säkerställa hög servicekvalitet.
  • Stötta i andra administrativa uppgifter som behövs för att hålla kontoret och verksamheten igång.

Vi söker dig som:

  • Är noggrann, strukturerad och serviceinriktad.
  • Har goda kommunikativa färdigheter och trivs med att ha kontakt med både kunder och kollegor.
  • Erfarenhet inom administration och lönehantering är meriterande, men inget krav.
  • Är flexibel och kan hantera olika typer av arbetsuppgifter.

Anställning:

Tjänsten är på 50 % med möjlighet till utökad arbetstid baserat på verksamhetens behov.

Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan!

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons