Offert- och kalkylsupport - Installation- och eftermarknadsteam
Skicka ansökan 12 dagar kvar
Backoffice medarbetare
12 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Offert- och kalkylsupport

Om KOMPAN

KOMPANs vision är att skapa ett friskare och gladare samhälle och vi har utvecklat engagerande, roliga och högkvalitativa lekplatser och träningsplatser sedan 1970. Vi designar, tillverkar och installerar mer än 1000 lekplatser och träningsområden varje månad i 90 länder - det motsvarar en installation var 44:e minut.

Nu är vi på jakt efter en ny kollega till vårt härliga team i Mölndal - är det du?

Vad innebär rollen som Offert- och kalkylsupport - Installation?

Tillsammans med våra säljare kommer du att ta fram och sammanställa samtliga installationsofferter till våra kunder. Detta gör du både genom att inhämta priser från våra samarbetspartners inom installation samt genom våra egna kalkyleringsverktyg. Rollen innebär ett stort eget ansvar, men du kommer alltid att ha stöd från erfarna kollegor inom teamet och andra funktioner på KOMPAN. Du kommer också att spela en viktig roll i att utveckla våra processer och automatisera installationsprissättning.

Vilka är vi?

Vi är ett team på cirka 35 anställda i hela Sverige, med vårt huvudkontor i Mölndal där merparten av våra kollegor arbetar. Tjänsten är placerad på huvudkontoret och ingår i vårt Installation- och eftermarknadsteam, där du kommer att rapportera till vår Sales Operations Manager.

Installation- och eftermarknadsteamet är ett sammansvetsat gäng på sju personer som stöttar och hjälper varandra i det dagliga arbetet. Här är stämningen lättsam och vi har högt i tak, vilket gör att vi känner oss bekväma att dela idéer och ta egna initiativ. Vi tycker att det är viktigt att ha roligt tillsammans samtidigt som vi jobbar mot våra gemensamma mål. Är du en person som trivs i en avslappnad, men ändå professionell miljö, så kommer du att passa in perfekt i vårt gäng!

Vem är du?

För oss är det viktigt att hitta rätt person till vårt team, och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är analytisk, noggrann och har ett gott öga för detaljer. Du är en prestigelös, initiativtagande lagspelare som gillar att utveckla och effektivisera rutiner och processer.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en tjänst med kundfokus. Du kan till exempel ha arbetat med säljsupport, kundservice, teknisk support eller annan serviceinriktad tjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen, antingen från kontorsrelaterade uppgifter eller från arbete ute på plats. Det är vidare meriterande om du har goda kunskaper i Microsoft Excel samt erfarenhet av att arbeta med CRM-system, ärendehanteringssystem eller serviceplaneringssystem.

Låter detta som en tjänst för dig? Skicka oss ditt CV och en kort beskrivning av varför just du är den vi söker. Vi genomför löpande intervjuer. Sista ansökningsdag är så snart som möjligt, men senast 2025-01-02.

Vi ser fram emot din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-18
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk