Administrativt extrajobb i Östersund
Skicka ansökan 18 dagar kvar
Administratör
18 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av administration och tycker att det låter spännande att arbeta på en myndighet? Är du i behov av ett flexibelt extrajobb på vardagar som du kan kombinera med en annan sysselsättning? Skicka in en ansökan idag!

Om uppdraget

Till vår kund söker vi just nu konsulter för ett extrajobb under januaritillaugusti. Anställningen är vid behov, och vi söker någon som är tillgänglig minst 8–12 timmar per vecka. Dessa arbetstimmar fördelas på 2–3 stycken 4-timmarspass, med möjlighet till fler timmar. Arbetet genomförs på plats i kundens lokalerÖstersund.

Inför starten krävs det att du genomför en kortare utbildning och att du kan vara tillgänglig på plats under några heldagar. Vi kommer även att genomföra en UC-kontroll inför starten.

Dina arbetsuppgifter

Vi söker administratörer eftersom antalet ärenden i kundens mejlinkorg för kundservice har ökat. I denna roll kommer du att hantera mejlinkorgen och bland annat sortera och fördela de olika ärendena till rätt avdelning runt om i landet. I de fall där ärendena kan hanteras direkt kan även viss hantering av kundärenden förekomma.

Utöver detta kan även skriftliga förfrågningar hanteras, där vissa kontrolluppgifter behöver tas fram.

Dina kvalifikationer

  • Grundläggande högskolebehörighet
  • Minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • Goda kunskaper i MS-office paketet

Vi söker dig som har god slutledningsförmåga och kan arbeta effektivt utifrån avdelningens uppdrag och mål!

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 8 januari 2025

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjon:sanna.perjons@bemannia.se Elvira [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid påSanna Perjons: 070 884 96 00Elvira Henningsson: 076 013 20 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-17
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Operatör Larmoperatör Administratör Linjeoperatör Kundadministratör
13 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec
Administratör Orderhanterare Orderkoordinator Orderadministratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ koordinator
18 dec