Till stort bolag inom infrastruktur söker vi nu en junior ekonomiassistent med start omgående. Uppdraget förväntas pågå i 8 månader, med god möjlighet till förlängning. Vår kund arbetar hybrid där du förväntas arbeta på plats på kontoret vid Globen, Johanneshov 3 dagar i veckan och resterande tid hemifrån om så önskas.
Om tjänsten
Du kommer att tillhöra ett dynamiskt och glatt team om sju personer som arbetar tätt tillsammans. I den här rollen kommer du arbeta mot de svenska bolagen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Registrera leverantörsfakturor
- Hantera och kontera omkostnadsfakturor
- Säkerställa att leverantörsfakturor blir betalda i tid
- Ge god service både internt och externt via telefon och mail
Lämplig bakgrund
Vi tror att du är nyexaminerad ekonom och har någon typ av erfarenhet från en roll som ekonomiassistent.
Personliga egenskaper
Rätt person för rollen är en utpräglad lagspelare som gillar att röra sig i en miljö där det händer mycket. Du är en initiativtagande person som hugger i där det behövs och är samtidigt van att arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Lindqvist. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-10-19.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.