OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

BACKOFFICE ADMINISTRATÖR
Administratör Backoffice administratör
Utgått

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vår kund söker nu en Backoffice Administratör som är i början av sin karriär till deras team inom Entitlement Management! Som Backoffice Administratör kommer du att vara en viktig del av teamet inom Entitlement Management. Här kommer du att hantera beställningar och supportfrågor för vår kunds kredit- och marknadstjänster. Du kommer att arbeta nära deras kunder och säkerställa att leveranser sker enligt avtal.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

  • Hantering av faktureringsförberedelser och krediteringar
  • Behörighetsuppsättning vid ny leverans
  • Stöd till kunder genom att svara på frågor och lösa problem
  • Samarbeta med andra avdelningar för att förbättra processer och kundupplevelsen

Gruppendu kommer att arbeta i består av 8 personer som ingår iett större team på totalt 12 medarbetare. De har ett starkt fokus på samarbete och laganda, och är stolta över deras förmåga att hålla hög kvalitet och korta ledtider i arbete. Tillsammans arbetar de för ständiga förbättringar och effektiviseringar.

Kvalifikationer
  • Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM- eller backoffice-system, gärna Salesforce.
  • Du har erfarenhet av fakturahantering.
  • Du är flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper

För att lyckas i uppdraget som Backoffice Administratör så söker vi dig som trivs med att arbeta administrativt, både självständigt och i grupp. Du har ett starkt kundfokus och gillar att identifiera lösningar för att förbättra processer och kundupplevelsen. Du är noggrann, positiv och strukturerad, och har lätt för att anpassa dig till föränderliga miljöer.

Företagspresentation Vår kund är expert på smart data och hjälper varje dag kunder och partners att växa och framgång med hjälp av data, analys och datadrivna lösningar. Det är ett globalt företag och det svenska huvudkontoret finns i Stockholm.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

När du blir en av oss

Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön

För det här uppdraget utgåren lön på 25.000kr i månaden.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Kunden praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån. Vår kund önskar start 2024-09-10 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-05-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-09-03
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre