OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Customer Support
Customer Support Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Newsec erbjuder fastighetsägare, investerare och hyresgäster ett komplett utbud av tjänster inom de fem tjänsteområdena Property Asset Management, Advisory, Investment Management, Energy Transition och Digital Accelerator. Newsec grundades 1994 och är idag ett partnerägt företag med cirka 2 700 medarbetare fördelade över de sju nordiska och baltiska marknaderna. Newsec är Sveriges ledande fastighetsförvaltare. Vi har hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar.Vi rekryterar därför aktivt och söker nu en medarbetare tillCustomer Support Center.Varmt välkommen med din ansökan!

Din roll

Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i en bred roll där du ger support till våra hyresgäster, leverantörer och kunder inom alla våra affärsområden Fastighetsförvaltning, Ekonomisk förvaltning samt Teknisk service och drift. Du arbetar både via telefon och mejl samt arbetar i flera interna system. I din roll analyserar du problem på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt för att lösa kundernas ärenden. Din uppgift är likaså att lära känna samt hålla dig uppdaterad om våra uppdrag och kunder.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

  • Hantera inkommande samtal och mejl från våra hyresgäster och interna kunder.
  • Skapa felanmälan för kund, svara på inkommande frågor med fokus på så hög lösningsgrad som möjligt.
  • Administrativt arbete i vårt ärendehanteringssystem som hantering av blanketter, felanmälan och bistå med avi-och betalningsinformation.
  • Ansvar för att löpande uppdatera vårt fastighetsregister och fastighetsdata.
  • Teamet består idag av fyra personer med en bra teamanda och som drivs av att ge bra service, så du kommer att bli en del av ett lösningsorienterat team med stor nyfikenhet och engagemang.
  • Ansvara för att uppdatera leverantörer och vår ekonomiavdelning med fakturerings- och betalningsinformation.

Din profil

För att trivas i denna roll tror vi att du brinner för service, har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du känner dig trygg med telefon och mejl som kommunikationsverktyg. Du förstår att kunden står i centrum och inser att varje kund har unika behov. Att ta initiativ är inte främmande för dig och du kommer gärna med förslag på lösningar kring hur vi kan förbättra vår service och underlätta i kunddialogen.

I detta team fokuserar vi mycket på samarbete så det är viktigt att du är en lagspelare. Andra egenskaper som är högt uppskattade är att du är ansvarstagande, noggrann, strukturerad och professionell i ditt arbete samt har engagemang och nyfikenhet för verksamheten och kunden.

Kvalifikationer:

  • Erfarenhet av att arbeta med kundrådgivning eller kundsupport.
  • Tidigare arbetat i en roll med mycket kundkontakt.
  • God datorvana.
  • Goda kunskaper i Office-paketet.
  • Goda kunskaper i ärendehantering.
  • Tidigare arbetat i någon form av affärssystem.
  • Erfarenhet från att hantera finansiella flöden och fakturering i affärssystem.
  • Mycket god kommunikationsförmåga i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Meriterande:

  • Erfarenhet av fastighetsbranschen.

Din värdegrund

För oss är det viktigt att du vill arbeta i enlighet med vår värdegrund Passion för kollegor och kunder och att du känner för våra kärnvärden: Excellens, Innovation och Integritet. Du trivs i en kunskapsbaserad organisation där medarbetaren sätts i första rummet och delar vår övertygelse att nöjda medarbetare ger oss nöjda kunder. Du har siktet inställt på att leverera lösningar och tjänster av högsta kvalitet som överträffar såväl kundens högsta förväntningar som konkurrenternas yttersta förmåga. Du delar vår vilja att söka och pröva nya lösningar, att leda utvecklingen av nya tjänster och erbjudanden, att våga agera otraditionellt. Du säkerställer att varje kunds integritet upprätthålls till 100 %, att varje uppdrag genomförs med hög affärsetik och moral och med kundens bästa för ögonen.

Newsec erbjuder dig

Vi erbjuder ett stimulerande arbete i en dynamisk miljö med stora möjligheter till utveckling såväl personligt som yrkesmässigt. Din personliga utveckling är viktig för oss och därför så erbjuds du löpande utbildning och goda karriärmöjligheter. Du får en möjlighet att vara en del av ett roligt och framgångsrikt företag där nyfikenhet och modet att våga göra annorlunda uppmuntras. Newsec arbetar kontinuerligt med att skapa goda förutsättningar för medarbetarnas utveckling och trivsel och har flera år i rad valts till en av Sveriges bästa arbetsplatser och karriärföretag.

Vi har kollektivavtal och vi erbjuder förmåner som bland annat friskvårdstimmar, rikskort och friskvårdbidrag.

Ansökan

  • Start: omgående eller enligt överenskommelse.
  • Arbetstid: måndag-fredag, kl 8-17.
  • Plats: Söder Mälarstrand i Stockholm.
  • Anställningsform: tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen är kompetensbaserad och innefattar ett personlighetstest samt ett test för att pröva logisk slutledningsförmåga. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Customer Support Manager Maria Fedor på [email protected].

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Vi ser fram emot din ansökan!

På grund av GDPR tar vi ej emot din ansökan via mejl. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.newsec.se, där hittar du även våra andra lediga tjänster och har dessutom möjlighet att Connecta med oss.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-09-02
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk