Partner Success Agent
Bokio AB 14 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida bokio.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-08-30

Är du grym på att bygga relationer och vill vara med på vår resa som ett av de snabbast växande scale-up bolagen i Sverige? Som Partner Success Agent kommer ditt fokus ligga på att öka tillväxten och intäkterna genom nya och existerande partnerskap, primärt redovisningsbyråer och dess kunder.

Du kommer att vara en del av ett litet tvärfunktionellt partner- och säljteam och jobba tätt ihop med vår Partner Manager. Inom detta kommer du att delta i, utveckla och driva initiativ som initieras av företaget i stort eller teamet.

Låter det spännande? Häng med och hjälp oss få fler partners ombord!


Om Bokio

Bokio är ett snabbt växande SaaS-bolag som erbjuder allt en småföretagare behöver – från bokföringsprogram, företagskonto till fakturering. Genom att samla all administration på ett och samma ställe och automatisera så många steg i redovisningen som möjligt, gör vi det enkelt att driva företag! Idag hjälper vi faktiskt över 40 000 företagare i både Sverige och Storbritannien att spara både tid och energi – som istället kan läggas på något roligare! Med ett internationellt och snabbt växande team med över 80 anställda i Stockholm och Göteborg söker vi nu vår nästa Partner Success Agent.


Ansvarsområden

  • Attrahera nya partners och onboarda dem till Bokios plattform med redovisningsbyråer som primärt fokus.
  • Bygga och upprätthålla starka relationer och kundnöjdhet hos våra redovisningsbyråer genom regelbunden kontakt och besök.
  • Hantera, stötta och administrera partners för att maximera deras användning av Bokio genom produktdemonstrationer, workshops och utbildningssessioner.
  • Driva försäljning genom att aktivt stötta byråer i att sälja Bokios produkter och tjänster till nya och befintliga kunder, samt skapa och implementera försäljningsstrategier och kampanjer.
  • Förstå och översätta kundbehov till konkreta förbättringar i Bokio för att säkerställa att erbjudandet möter marknadens och kundernas krav.
  • Driva och delta i försäljningsinitiativ och värdeskapande aktiviteter genom Bokios partnerskap och samarbeten ihop med andra team inom Bokio.
  • Följa upp och analysera försäljningsresultat för att identifiera förbättringsmöjligheter.


Vi söker dig som

  • har minst 2 års erfarenhet inom försäljning eller Customer Success-roller, gärna från snabbväxande mjukvaruföretag.
  • har grundläggande förståelse för bokföring och redovisning och/eller vilja att lära dig.
  • är flytande i svenska och engelska (tal och skrift).
  • är en stark relationsbyggare som känner sig trygg i både fysiska och digitala möten, telefonkontakt och att prata med människor.
  • är kommunikativ du kan förmedla ditt budskap till olika intressenter.
  • tycker om att resa och besöka partners.
  • du är nyfiken och tar ansvar för din egen inlärning och personliga utveckling.
  • har god förståelse för affären och kan prioritera i linje med företagets mål och kundvärde.

Erfarenhet från redovisningsbranschen och/eller att driva eget företag är en bonus!


Placering

Vi har en hybrid arbetsmodell med kontor i centrala Stockholm eller Göteborg. Arbetet inkluderar även en del resor inom Sverige.


Livet på Bokio

Hos oss genomsyras vår kultur av empati och mångfald, där vi alltid välkomnar och stöttar varandra. På Bokio arbetar du med de bästa kollegorna i en rolig miljö, där du har stor frihet och lika stort ansvar. Detta är en chans att vara en del av ett spännande scale-up med många möjligheter till både karriär- och personlig utveckling, en hel del sociala aktiviteter och många förmåner.

Intresserad? Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons