Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Är du på jakt efter det perfekta extrajobbet? Vill du jobba med varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik? Tycker du om att vara en del av ett härligt team och ta del av den unikapulsen som bara finns på flygplatser? Då är detta det perfekta extrajobbet för dig!
Om teamet & rollenNu hjälper viBRA att stärka upp sitt Customer Service Agent-team på Bromma flygplats då de behöver stå väl rustade inför peak hours, vilka är mellan cirka kl. 06-09 samt 15-18 alt. 16-20 på vardagar. Varje pass är 3-4 h långa, då det är just under dessa timmar som trycket är som högst, och stöttning behövs som mest. Du förväntas arbeta minst 1 pass i veckan. Under sommar-/semesterperioder kan det finnas möjlighet att få jobba mer, om behovet finns.
Teamet är idag cirka 10 medarbetare på förmiddagen, och mellan 10–15 medarbetare på eftermiddagen. En stor del av arbetet är teamwork men kortare sekvenser är egenarbete. Exempel på egenarbete kan vara incheckning av passagerare. Dock finns alltid kollegor i närheten att fråga om hjälp behövs. Återigen, teamwork är i fokus.
Du kommer att vara anställd som konsult via oss på ambition:x, men arbeta ute på Bromma Flygplats som Customer Service Agent hos BRA.
Som Customer Service Agent-medarbetare kommer du exempelvis att arbeta med:
IntroduktionFör att få påbörja tjänsten kommer du att behöva gå en utbildning samt få godkänt på bakgrundskontrollen, vilken genomförs på samtliga konsulter.
Utbildningen kommer ske både i klassrum, digitalt och individuellt, samt kommer att pågå under tre veckors tid. Under dessa veckor behöver du kunna avvara tre heldagar/vecka för utbildning på plats i klassrum. Utbildningen kommer att starta den 28e augusti och pågå tre veckor framåt, och förutsätter därför att du kan närvara då.
Om digFör denna tjänst lägger vi stor fokus på dina personliga egenskaper. Eftersom säkerhet är en viktig och central del av ett arbete på en flygplats ser vi att du har ett bra säkerhetstänk och är noggrann som person. Du är kommunikativ och har en god serviceförmåga, vilket gör att du är duktig på att läsa av såväl situationer som kunder. Du är prestigelös och prioriterar teamets leverans, vilket betyder att du hjälper till där det behövs. Du kommer ställas inför olika situationer som du kanske inte tidigare påträffat, vilket gör det viktigt att du hanterar nya, och ibland kanske tidspressade, situationer på ett bra sätt.
Utöver detta ser vi att du gärna att du har:
Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från flygbranschen.
I samband med denna rekrytering kommer vi att behöva följande dokument från dig:
Om företagetBraathens Regional Airlines – är ett familjärt litet bolag som växer och blir större! Teamwork är en stor del av BRAs framgång, där inte bara det interna samarbetet är starkt utan även med alla deras samarbetspartners.
BRA tror på mångfald och att olika erfarenheter och kunskaper gör dem bättre. De siktar alltid på att vara det självklara valet i luften och har stort fokus på hållbarhet, där de lyfter med klimatet i tankarna, biobränsle idag, och el-flyg inom en snar framtid. Som nyligen vinnare av Grand Travel Awards Hållbarhetspris sporrar det BRA att varje dag jobba för en hållbar framtid där alla kan fortsätta mötas och utvecklas.
Välkommen med din ansökan!Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed: Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.