OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/veckan.Arbetstider: måndag till fredag kl.08-17.00.Ort: Slussen, Stockholm.Startdatum: Önskad start omgående.Anställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering och du blir direkt anställd via vår kund.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten ca 1-2 gånger i månaden. Norska marknaden är en nysatsning och du kommer vara en stor tillgång och arbeta nära de två grundarna Niels och Pontus. Vi söker dig som ser sig utvecklas långsiktigt i rollen och bolaget!
Merförsäljning är även en del av rollen där du arbetar med tilläggserbjudanden för klinikerna. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 8 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Du som söker måste uppfylla nedan krav:
ÖVRIG INFORMATION