OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning
Publicerad 2024-05-24

Vi söker en kundtjänstmedarbetare till vårt team. Hos oss arbetar du som företagets röst utåt och har kontakt med våra trevliga kunder.

Denna tjänst är en vidbehovsanställning men som under september till december kommer garantera dig 20 timmar i veckan. Du kommer att ha daglig kontakt med personer via telefon och e-post. För att klara av uppdraget som kundtjänstmedarbetare behöver du vara van att arbeta med datorer. Detta för att lätt kunna lära dig våra interna system samt arbeta i Office 365.

Som person är du serviceinriktad, positiv och öppen. Du tycker om att hjälpa andra och är tillmötesgående. Du är även bra på att hantera många saker samtidigt, samt lugn och strukturerad. Du är en person som vågar ta tag i saker när det behövs, och du är självständig och initiativrik.

Vi förutsätter att du trivs med att arbeta i olika system och har en god administrativ och analytisk förmåga. Om tjänsten är intressant för dig är du välkommen att mejla in din ansökan med CV.

Välkommen till SIMAB!


Arbetsbeskrivning

• Besvara och hantera inkommande samtal.

• Administrativa uppgifter, som att hantera ärenden som kommer in via e-post, uppdatera och söka information i olika system och kanaler, arbeta med våra bokningssystem samt fakturering.

• Hantering av inkommande och utgående post.

• Utgåendesamtal till kunder och medarbetare.


Kvalifikationer

• Avklarad gymnasieutbildning och god datorvana och Officepaketet (samt bekväm i att arbeta i andra system).

• Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

Meriterande:

• Arbetslivserfarenhet av arbete i växel och/eller kundtjänst.

• Eftersom tjänsten endast är vid behov ser vi gärna att du som söker tjänsten har en annan sysselsättning så som studier bredvid denna tjänst.

• Engelska.

Skicka ansökan

Mer info

Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons