OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-07

Vill du jobba i ett tech-startup som driftar?större delen av den digitala utomhusmarknaden i Sverige och internationellt? Letar du efter en chans att bli en viktig del av ett team som gemensamt strävar efter att utveckla både vår produkt och oss som individer? Om svaret är ja, så är DoohClick platsen för dig! Din framtida arbetsgivare DoohClick har vuxit snabbt sedan den officiella lanseringen 2019 och har nu kunder på 10 marknader runt om i världen, vilket ger nya affärsmöjligheter. Med djup kunskap om OOH-världen och siktet inställt på framtiden kombinerar DoohClick-teamet det bästa av två världar med en lättanvänd plattform för både digitalt och analogt. Med en snabb migrering och on-boarding har fjärruppdateringar och kontinuerlig utveckling aldrig varit enklare att kliva in i framtiden. Faktum är att det nu bara är ett DoohClick bort! Vad erbjuder rollen? I rollen som supportmedarbetare hos DoohClick blir du en viktig del av vårt team med fokus på att leverera förstklassig service till våra kunder. Du spelar en central roll i att säkerställa att våra kunder får snabb och effektiv hjälp när de stöter på utmaningar. Ditt arbete innebär att ge stöd och vägledning kring vår skräddarsydda mjukvara, där du löser olika typer av frågeställningar som kan handla om allt från att komma igång med systemet till att finjustera det för optimal användning. Vi är idag ett mindre team som har sin bas i Stockholm, men den tekniska avdelningen har vi för avsikt skall växa i Borås. Idag finns ytterligare en teknisk support samt en solution manager som du kommer arbeta tätt tillsammans med. Vem är du? Som person tar du ansvar för din roll och är inte rädd att komma med förbättringsförslag. Du håller lugnet även i stressade situationer och fokuserar på lösningar snarare än problem. Vi uppskattar struktur och noggrannhet samt att du är kommunikativ. Du har ett starkt intresse för teknik och brinner för att ge utmärkt service. Vi söker någon som kan förklara tekniska problem på ett enkelt sätt som passar mottagarens kunskapsnivå. Hur din yrkesbakgrund ser ut är inte det viktigaste för oss utan vi värdesätter ett stort engagemang och vilja att lyckas i rollen och att växa tillsammans med oss. För att lyckas i rollen tror vi att du • har slutförd gymnasieutbildning, gärna inriktad mot IT • har förståelse för hur ett datasystem är uppbyggt och god systemvana • kommunicerar obehindrat i svenska och engelska både i tal och skrift Det är meriterande om du har arbetat i en likvärdig roll och känner till SaaS-lösning samt bildhantering och dess olika format. Är detta din perfekta match? Vill du vara med på en spännande resa med ett startup-bolag i en snabbväxande fas? Vi jobbar med intressanta kunder och varumärken, och har på senaste tiden expanderat till fyra länder och verkar nu på totalt 10 marknader! Just nu jobbar vi hårt med onboarding av nya kunder och vår support är en viktig del i teamet. Här får du frihet under ansvar och jobbar tillsammans med ett tight team för att lösa problem i ett egenbyggt system. Det är en mycket aktiv arbetsplats där du får vara med på en spännande resa tillsammans med oss! Vi erbjuder dig en rolig och varierande tjänst där du blir en del av en platt organisation med snabba beslutsvägar och ett prestigelöst klimat. Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 1 april 2024. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Kajsa Larsson på [email protected] eller Pauline Vehniäinen på [email protected] Sökord support, SaaS, teknisk support, kundsupport, customer success, technical support

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons