Finsktalande studenter till kundservice - Extrajobb

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2023-01-17
Sista ansökningsdag: 2023-02-16
Stad: Stockholm

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.

För kunds räkning söker vi nu:

Är du student och talar både finska och engelska? Har du erfarenhet av service? Sök då det perfekta deltidsjobbet på SEB Korts kundservice!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu finsktalande studenter till SEB Korts kundservice i Solna. Om du pluggar på minst 50 % och tar examen tidigast i juni 2024, har erfarenhet av service och talar flytande finska och väldigt god engelska, så är den här rollen perfekt för dig.

Du förväntas kunna arbeta cirka 11 timmar i veckan (vardagar, dagtid) på SEB Korts kontor i Arenastaden, Solna. Utöver de 11 timmarna ser vi gärna att du jobbar några ytterligare vardagar under högtider såsom jul, samt cirka sex veckor heltid under sommaren.

I dagsläget drivs SEB Korts kundservice mot den svenska, norska och finska marknaden från Solna. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon. Du kommer att hjälpa både privat- och företagskunder med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntor samt guida dem i våra olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service. SEB Korts kundservice genomgår en digitaliseringsresa där allt fler kundinteraktioner flyttas till digitala kanaler och du som medarbetare har en viktig roll i att bidra till den omställningen.

Kvalifikationer och egenskaper

Kundkontakterna sker på finska och engelska och därför är det viktigt att du är bekväm med att uttrycka dig på båda dessa språk, i tal och skrift.

Vidare känner du dig trygg i kundkontakten och brinner för att ge god service via främst telefon, med ett professionellt bemötande och affärsfokus. Som person är du nyfiken, positiv, flexibel och har ett genuint intresse för ekonomi och finans. Dessutom har du lätt för att samarbeta med andra då arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. Då vi arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch är det viktigt att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling.

Utöver detta lägger vi stor vikt vid att du förstår och har ett intresse för det digitala och tekniska området, då du i ditt arbete kommer hantera ett flertal IT-system och du kommer att arbeta mycket med att guida våra kunder i våra digitala tjänster.


Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Behovsanställning
Lön
  • Fast lön
Dela