Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en operativ inköpare till vår kund Westinghouse!
Om rollen
Som operativ inköpare blir du en del av ett engagerat inköpsteam som arbetar tätt tillsammans för att säkerställa effektiva och kvalitativa inköpsprocesser. Ditt huvudansvar omfattar:
• Orderläggning och hantering av inköp
• Uppföljning av leveranser och leverantörskontakter
• Mindre förhandlingar med leverantörer
• Löpande uppdatering av leverantörsdata och rapporter
Om dig
Vi söker dig som är driven, noggrann och affärsmässig, med ett stort engagemang för kvalitet och samarbete.
Du har:
• Eftergymnasial utbildning och erfarenhet inom inköp
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av att arbeta i SAP och goda kunskaper i Excel
Som person är du initiativtagande, strukturerad och trivs i en miljö där det händer mycket. Du har lätt för att samarbeta och hanterar stress på ett balanserat sätt.
Om uppdraget
Tjänsten är på heltid med start i januari och pågår till och med juni 2026, med chans till förlängning. Du anställs av Adecco och arbetar ute hos kund i Västerås.
Ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga CV och personligt brev. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök" intill annonsen.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Furusjö via Adeccos växel 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport:
[email protected] alt via telefon: 08-598 980 10
Välkommen med din ansökan!