Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder.
Om Invite
Invite är ett spännande företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och Lund med kunder runt om i världen. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - verktyg som hanterar registreringar, betalningar och rapportering till idrottsrörelsens olika behov.
Cup Manager används av nästan tusen idrottsturneringar i Sverige, Norge, Danmark och resten av världen för att administrera allt från anmälningar till spelschema och resultat. Superinvite är en ledande lösning i Norge för att samla in avgifter för t.ex. träningar och fotbollsläger.
Om supporten på Invite
Vi har en mycket hög ambitionsnivå när det gäller vår support. Vi svarar inte bara på frågor enligt ett manus utan har också en rådgivande roll för våra kunder. Det handlar om att förstå kundens önskemål och behov, och omvandla det till en passande konfiguration i systemet eller att rekommendera en bra arbetsprocess. De flesta av våra kunder känner vi vid namn och vi tror att goda relationer leder till förtroende och bra affärer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vi söker efter dig som är självständig, organiserad, noggrann och engagerad. Du är serviceminded och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du är en god kommunikatör som kan få fram ditt budskap på ett effektivt sätt och bli förstådd av mottagaren.
Du tycker precis som vi att styrkan ligger i detaljerna och har förmågan och viljan att göra det där lilla extra i varje kundkommunikation. Du är duktig på att fånga upp, dokumentera och strukturera den feedback du får i din kontakt med kunderna.
Vi arbetar med frihet under ansvar, så du ska trivas med att fatta egna beslut och ta egna initiativ i din arbetsdag.
För att passa hos oss tror vi att du
Detta kan vi erbjuda