Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som kundmottagare hos oss på CARSTEDTS vara något för dig.
Dina arbetsuppgifter
Som kundmottagare/service rådgivare har du flera ansvars roller gällande administrativa arbetet i en bilverkstad samt är du ansiktet utåt mot verkstadens kunder. Det administrativa arbetet kan innebära skötsel av order och fakturor, planering av arbetsgång samt beställningar för kunders vägnar. Vi lägger även stor vikt vid att hålla hög servicenivå för våra kunder via telefon, och vi arbetar fokuserat med att ge våra kunder högsta möjliga tillgänglighet.
Arbetsuppgifter
Kvalifikationer
Carstedts Bil är ett familjeägt företag sedan 1956 och är en full auktoriserad återförsäljare och verkstad för Ford och Mitsubishi i Örnsköldsvik och Umeå. Vår ambition är att alltid kunna erbjuda en professionell, personlig och komplett hjälp med bilägande. Vi erbjuder bilförsäljning, verkstäder, tillbehörs försäljning och ett komplett bil skadecenter. Tillsammans är vi 105 medarbetare som dagligen strävar efter ambitionen att leverera högsta möjliga service till våra kunder.
Så ansöker du
Detta är en tills vidare heltidstjänst med omgående anställning. Vi gör löpande urval samt intervjuer och önskar därför få din ansökan så snart som möjligt. Mejla ditt CV och personliga brev till [email protected] och märk ditt mejl med KUNDMOTTAGARE.