Har du erfarenhet av brett operativt HR-arbete och tidigare arbetat med HR-administration, rekryteringsadministration och chefsstöd? Då kan denna möjlighet vara för dig!
Nu söker vi en senior HR-medarbetare till Keller´s team i Luleå. Vi söker dig som har erfarenhet av brett och operativt HR-arbete, och som trivs i en miljö med snabb framfart.
Sök tjänsten redan idag, urvalet sker löpande.
Information om tjänsten och Keller
Professionals Nord söker för Keller´s räkning en HR-medarbetare till teamet i Luleå. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Keller under initialt 12 månader.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]
Keller Grundläggning är en del av Keller Group, världens största geotekniska lösningsspecialist.
Keller arbetar med projekt inom flera områden, bland annat infrastruktur, bygg och anläggning.
Som entreprenör skiljer sig Keller från andra genom att själva ha all kompetens och resurser i egen regi, tjänstepersoner, konstruktörer, yrkesarbetare och maskiner.
Med en stark närvaro globalt och i Sverige strävar Keller Grundläggning efter att leverera hållbara lösningar till sina kunder.
Arbetsuppgifter
I rollen som HR-medarbetare ansvarar du för ett brett spektrum av operativa HR-uppgifter.
Du arbetar prestigelöst och stöttar verksamheten i såväl administrativa moment som kvalificerade HR-frågor.
Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat:
Arbetet sker måndag–fredag under kontorstider och du utgår från det moderna kontoret på Storgatan i Luleå. Här blir du en del av ett engagerat team med härliga och likasinnade kollegor.
Vi söker dig som
Vi söker dig som är driven, självgående och ansvarstagande, och som trivs i en roll där du arbetar nära verksamheten och tar stort eget ansvar.
Du är lösningsorienterad och prestigelös i ditt arbetssätt, och har lätt för att anpassa dig till nya situationer och prioriteringar.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
· Högskoleutbildning inom HR eller annan relevant utbildning
· Dokumenterad erfarenhet av brett och operativt HR-arbete
· Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
· B-körkort
· Erfarenhet av att arbeta med HR-frågor inom liknande bransch ses som meriterande, men är inte ett krav för tjänsten.
START:
Enligt överenskommelse/omgående
OMFATTNING:
Heltid
STAD:
Luleå
URVAL:
Sker löpande
KONTAKT:
Fanny Skott
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]