Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administratör på deltid till vår kund i Piteå
Skicka ansökan 29 dagar kvar
Administratör Administrativ assistent
29 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker en självständig och noggrann administratör för ett deltidsuppdrag hos vår kund i Piteå! Om tjänsten I rollen som administratör kommer du främst att arbeta med att matcha inköpsordrar mot fakturor och hantera leverantörsfakturor manuellt. Du kommer också att hjälpa till i andra administrativa uppgifter där det behövs. Tjänsten omfattar cirka 25 procent, men kan vid behov utökas något. För att kunna erbjudas tjänsten behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent exempelvis studier, ett annat arbete eller att du är pensionär. Arbetet utförs ett par dagar i veckan på plats ute hos kunden. Du väljer själv vilka tider du arbetar men behöver vara mellan kl. 07–16. Om dig Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och van att arbeta självständigt. Du behöver ha god datavana och kunna uttrycka dig obehindrat på svenska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet eller utbildning inom ekonomi eller administration, men det är inget krav. Om ansökan Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco: Marie Sohlman - [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-03
Antal platser 1
Hemsida Länk