Som Customer Success Specialist kommer du att arbeta med teknisk support och kundservice. Du kommer att hjälpa kunder via telefon, mejl och chatt med frågor kopplade till ett avancerat system. Rollen kräver en god teknisk förståelse, problemlösningsförmåga och en vilja att skapa en positiv kundupplevelse.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
För att lyckas i rollen tror vi att du:
Meriterande:
Vår kund är ett innovativt och växande företag som specialiserar sig på tekniska system och supportlösningar. Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med spännande utmaningar. Här värdesätts laganda, kundfokus och personlig utveckling.
Om anställningenDetta är ett konsultuppdrag med inledande anställning hos oss på OIO. Planen är att detta på sikt övergår till en fast anställning förutsatt att både du och vår kund är nöjda med samarbetet. Under tiden du är anställd på OIO erbjuder vi fast månadslön, betald semester från dag ett och ett högt friskvårdsbidrag.
Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om OIOVår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.