OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om företaget
Essity är ett globalt hygien och hälsobolag med verksamhet i över 150 länder. Bolaget utvecklar och tillverkar välkända varumärken med ett starkt fokus på innovation, hållbarhet och människors välbefinnande.
Anläggningen i Mölndal har en central roll inom flera affärsområden, däribland kundsupport, orderhantering, produktutveckling och testverksamhet. Här arbetar specialister i en tvärfunktionell miljö med tydligt fokus på innovation, kvalitet och hållbara kundlösningar.
Dina arbetsuppgifter
Som Customer Facing & Order Management Representative blir du en del av Essitys regionala kundserviceteam för Norra Europa, med fokus på den danska marknaden. Du arbetar från kontoret i Göteborg och ansvarar för att hantera kundorder, svara på förfrågningar och säkerställa en hög servicenivå gentemot både interna och externa kunder.
Exempel på arbetsuppgifter:
Din profil
För att lyckas i rollen är du strukturerad, självgående och lösningsorienterad. Du trivs med att ha många kontaktytor och gillar att arbeta i ett högt tempo där du kan bidra till både kundnöjdhet och effektivitet.
Vi ser gärna att du har:
Relevant utbildning och erfarenhet inom kundservice, orderhantering eller liknande
Goda kunskaper i Microsoft Office
Flytande i danska, svenska och engelska både i tal och skrift.
Erfarenhet av SAP/S4 Hana är meriterande.
Ansökningsförfarande
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Skill med önskad start början av februari. Uppdraget är på heltid och pågår i 6 månader med möjlighet för förlängning. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Haswani på [email protected].