Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Customer & Order Management Representative till Essity
Support Order Management Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Essity är ett globalt hygien och hälsobolag med verksamhet i över 150 länder. Bolaget utvecklar och tillverkar välkända varumärken med ett starkt fokus på innovation, hållbarhet och människors välbefinnande.

Anläggningen i Mölndal har en central roll inom flera affärsområden, däribland kundsupport, orderhantering, produktutveckling och testverksamhet. Här arbetar specialister i en tvärfunktionell miljö med tydligt fokus på innovation, kvalitet och hållbara kundlösningar.

Dina arbetsuppgifter

Som Customer Facing & Order Management Representative blir du en del av Essitys regionala kundserviceteam för Norra Europa, med fokus på den danska marknaden. Du arbetar från kontoret i Göteborg och ansvarar för att hantera kundorder, svara på förfrågningar och säkerställa en hög servicenivå gentemot både interna och externa kunder.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Hantera större beställningar inom Professional Hygiene-sortimentet.
  • Vara första kontakt för kunder och ge support kring orderstatus, produktinformation och andra frågor.
  • Samarbeta med ett nätverk av Service Specialists för att möta kundens behov.
  • Skapa förtroendefulla relationer med både externa och interna kunder.

Din profil

För att lyckas i rollen är du strukturerad, självgående och lösningsorienterad. Du trivs med att ha många kontaktytor och gillar att arbeta i ett högt tempo där du kan bidra till både kundnöjdhet och effektivitet.

Vi ser gärna att du har:

  • Relevant utbildning och erfarenhet inom kundservice, orderhantering eller liknande

  • Goda kunskaper i Microsoft Office

  • Flytande i danska, svenska och engelska både i tal och skrift.

  • Erfarenhet av SAP/S4 Hana är meriterande.

Ansökningsförfarande

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Skill med önskad start början av februari. Uppdraget är på heltid och pågår i 6 månader med möjlighet för förlängning. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Haswani på [email protected].

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-11-26
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Reparatör Mekaniker Servicetekniker Servicemekaniker Underhållsmekaniker Kundtjänstmedarbetare
4 dec
Sälj Ekonom Support Koordinator Customer Support Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
Idag