📍 Plats: Östersund
⏰ Start: 2026-01-05
📅 Slut: 2026-12-31
💼 Omfattning: 100 %
🚫 Remote: Nej
Fujitsu söker en engagerad och serviceinriktad 1st line supporttekniker till deras Service Desk i Östersund. Här får du möjlighet att arbeta i en omväxlande supportmiljö, där du är en viktig del i att ge kunderna bästa möjliga service och teknisk hjälp.
Du trivs i en roll där kundkontakt, problemlösning och tekniskt intresse står i centrum. För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Du kommer att supportera både svensk- och engelsktalande kunder, så du behöver vara bekväm på båda språken.
Det är fördelaktigt – men inget krav – om du har erfarenhet av:
Som supporttekniker hos Fujitsu kommer du att:
Du är ansvarstagande, drivande och har ett genuint intresse för teknik. Du trivs lika bra i team som att arbeta självständigt.
Tjänsten innebär skiftarbete 24/7 enligt rullande schema – dag, kväll, natt och helg.
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Sedan starten 1999 har vi växt till att verka i 10 länder. Vi fungerar som en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda och erbjuder skalbara, hållbara och moderna personal- och kompetenslösningar. Hos oss har du alltid nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag.
Läs mer om oss: Barona – Rekrytering - Bemanning - Outsourcing - Lediga Jobb
Uppfyller du kvalifikationerna och tycker att tjänsten låter intressant? Välkommen med din ansökan! Vi önskar CV/meritförteckning – gärna med ett kort personligt brev om varför du söker tjänsten. Ansökan skickas via vårt system (ej via e-post av GDPR-skäl).
Vill du vara en del av Fujitsus engagerade supportteam i Östersund?
Skicka in din ansökan på en gång! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
INDTECH