Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Floor Manager till Motorcentrum i Markaryd

Arbetsbeskrivning

Motorcentrum i Markaryd AB är ett privatägt företag inom bilbranschen. Verksamheten startade redan på 1940-talet och har idag auktoriserad nybilsförsäljning av Mercedes-Benz och Isuzu samt verkstäder för Mercedes-Benz, Nissan och Isuzu. Idag levererar Motorcentrum över 500 nya och begagnade bilar om året och omsätter ca 200 miljoner per år. Styrkan i vår verksamhet är våra medarbetare som idag är 30 st till antalet. Hos oss är alla kunder välkomna och alla är lika viktiga gamla som nya kunder.

Mera info om oss: www.motorcentrummarkaryd.se


Floor Manager till Motorcentrum i Markaryd.

Vill du vara navet i kundupplevelsen och driva bilhallen framåt?

Vi söker nu en Floor Manager som med engagemang, struktur och servicekänsla vill
skapa en förstklassig upplevelse för våra besökare!

Om rollen
Som Floor Manager är du spindeln i nätet för hela företaget. Du är den första och sista
kontakten för våra gäster och ansvarar för att de alltid känner sig välkomna, trygga och får
service i världsklass. Du guidar både kunder och kollegor genom våra processer och ser till
att bilhallen är välorganiserad, ren och inspirerande. Rollen innebär också att du är en viktig
länk mellan sälj, service och övriga team.

Arbetsuppgifter
  • Ta emot och välkomna besökare, guida dem rätt och säkerställa en positiv upplevelse.
  • Ha överblick över alla gäster och deras behov under hela besöket.
  • Ansvara för ordning och trivsel i bilhallen, kundloungen och parkeringen.
  • Hantera och koordinera demobilar, leveranser och bokningar i olika system.
  • Säkerställa att alla nya och begagnade bilar är korrekt utannonserade och skyltade.
  • Följa upp leveranser och kundkontakter via telefon.
  • Ansvara för event, aktiviteter och uppdatering av sociala medier.
  • Driva nya projekt och idéer för att utveckla kundupplevelsen.
  • Vara utbildningsansvarig och stötta kollegor i digitala verktyg och processer.

Din profil
  • Hög social kompetens och utmärkt kommunikationsförmåga.
  • Stresstålig, pålitlig och lösningsorienterad.
  • Förmåga att snabbt förstå kunders behov och skapa en känsla av lyx och omtanke.
  • Mycket goda kunskaper i digitala verktyg och system.
  • Lätt för att samarbeta och arbeta i team.
  • Brinner för service och att hjälpa andra.
  • Positiv, engagerad och flexibel – du ser möjligheter i förändring och nya situationer.
  • Erfarenhet från liknande roll inom retail, hotell, event eller bilbranschen är meriterande.
Vi erbjuder
En central roll i ett engagerat team där du får möjlighet att påverka och utveckla kundupplevelsen hos ett av världens starkaste varumärken.

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Sysselsättningsgrad: Heltid
Arbetstid och lön: Dagtid, fast lön.

Ansökan
Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt.

Vid frågor, kontakta Örjan Persson på 0433-75611 eller via mejl på

Välkommen att bli en del av vårt team!

Mer info

Anställningsform Tillsvidareanställning
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Arbetstid Vardagar
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-11-22
Antal platser 1
Hemsida Länk