OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Specialist som brinner för att ge våra kunder en riktigt bra upplevelse. Du kommer att vara en viktig kontaktpunkt för våra användare – via telefon – och se till att deras frågor och problem hanteras snabbt, professionellt och med ett leende.
Men det stannar inte där. Du kommer också få vara med i ett spännande projekt: att bygga upp vår interna knowledgebase från grunden. Din erfarenhet från kunddialoger kommer vara ovärderlig när vi strukturerar innehållet, identifierar återkommande frågor och formulerar tydliga, användbara artiklar.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Vi tror att du har:
Meriterande:
Vi erbjuder dig:
Omfattning:
Detta är ett konsultuppdrag på ca 1,5 år och du blir anställda av oss på Hero. Placering är Stockholm.
Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!