Uppdragschefs administration inom personlig assistans i Malmö
Skicka ansökan 11 dagar kvar
Administrativ assistent
11 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kollega för en tidsbegränsad anställning hos oss över sommaren på Nordström. Är du en fena på administration, är serviceminded och också vill vara med och göra varje enskilt liv rikare, varje dag?

I rollen som administrativt stöd till våra uppdragschefer får du en varierad roll och hjälpa våra chefer med adminstrativa processer så som uppdateringar i vårt verksamhetssystem, vissa kundkontakter, posthantering med mera. Dina kontaktytor är inom det närmsta teamet av chefer, samt med våra centrala stödfunktioner samt eventuella externa kontakter så som; Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl.

I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:

  • Allmänna administrativa arbetsuppgifter så som posthantering

  • Uppdateringar i vårt verksamhetssystem kopplade till kvalitetsarbete, bemanning/personal, dokumentation

Vi söker dig som:

  • Trivs i en serviceinriktad, administrativ roll

  • Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer

  • Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga

  • Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad

Kvalifikationer:

  • Har tidigare administrationserfarenhet

  • Van att jobba arbeta administrativt i olika system

  • Har flytande kunskaper i svenska språket, såväl i tal som i skrift

  • Meriterande med erfarenhet av en liknande roll och arbete inom personlig assistans

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.

Mer om tjänsten:

Placeringen är vårt kontor i Malmö.

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning maj/juni till 31 aug 2025.

Heltid och arbetstiden är måndag till fredag.

Det tillkommer eventuellt arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter.

Tillträde: April/maj 2025, enligt överenskommelse.

Om frågor och mer om rekryteringen

Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 10 april 2025, så vänta inte med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringen är du välkommen att kontakta Jenny Eliasson, regionchef, [email protected] eller Regina Lindstedt, rekryteringschef Team Olivia, [email protected]

Personlighetstester som komplement till din ansökan Under rekryteringen genomförs personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Du får automatiskt länkar per mail när du skickat in din ansökan, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.

Vi kan komma att tillämpa bakgrundskontroller i denna rekrytering.

En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige.

Om oss

Vi på Nordström är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från kontoren i Stockholm, Malmö och Jönköping.

Du kan läsa mer om oss här: nordstromassistans.se

Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella.

En del av Team Olivia

Nordström assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med att etablerade bolag under lokala varumärken med drygt verksamheter i Sverige och Danmark.

Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-03-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk