Vi söker nu en erfaren och noggrann ekonomi-och administrationsansvarig.
Omfattningen startar med 50%, med ambition att succesivt öka upp till heltid.
Bolaget som idag består av tre tillsvidare anställda är nu inne i ett expansivt läge och handlar med högteknologiska produkter för både offentliga och privata kunder. Vi finns i mycket trevliga lokaler i Sydvästra Göteborg.
Rollen:
Ansvara för den löpande bokföringen, inklusive löner, prisuppdateringar, kontoavstämningar, ekonomiska underlag, deklarationer, etc.
Ansvara för administrativa uppgifter, kontakter och rapporter med/till myndigheter, revisor, tull och export, löpande ISO förvaltning, lagerhantering (ut/in leveranser), inventering etc.
Ansvara för web-shop, inköp, hemsida, in-house försäljning, marknadsföring, inköp och beställningar, bistå vid upphandlingar etc.
Kvalifikationer:
Du ska ha god och bred erfarenhet av ekonomi och administration.
Du ska ha god erfarenhet av Visma/liknande och Office 365.
Som person ska du vara strukturerad, noggrann, ansvarstagande och flexibel.
Flytande i såväl tal som skrift i svenska.
Svenskt medborgarskap.
Rekrytering pågår löpande.
Mejla din ansökan senast 15 april till [email protected]
För ytterligare information om tjänsten och företaget, välkommen att ringa Per Hamström 0722-150 160