Arbetsbeskrivning
Har du datavana och gillar att arbeta strukturerat? Vi söker en administratör som kan börja omgående fram till årsskiftet, med chans till förlängning. Tjänsten är baserad i centrala Göteborg och passar dig som är noggrann, har god datavana och effektiv i ditt arbete.
Arbetsuppgifter:
• Skapa och hantera listor och underlag för Trafikverket
• Arbete i Excel och annan databasadministration
• Förbereda och bearbeta dokument och rapporter
• Administrativa uppgifter inom olika områden
• Noggrant och snabbt utföra arbetsuppgifter med hög kvalitet
Kvalifikationer:
Vi söker dig som:
• Har goda kunskaper i Excel och är van vid att hantera data
• Är noggrann, effektiv och strukturerad i ditt arbete
• Har erfarenhet av administrativt arbete
• Har lätt för att sätta dig in i nya system och arbetsuppgifter
• Är flexibel och lösningsorienterad
Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!
Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Ida Vey på [email protected]