Är du en serviceinriktad lagspelare med passion för teknisk support och en förkärlek för kvälls-, natt- och helgjobb? Då är rollen som supporttekniker hos oss något för dig!
Arbetsuppgifter:
Som supporttekniker kommer du att tillhöra Service Desk-avdelningen i Stockholm. Du kommer att hjälpa användare och kunder med IT-, nätverks- och systemrelaterade frågor. Du kommer att arbeta med support via telefon, i ärendehanteringsystemet ServiceNow och ansikte mot ansikte direkt mot användare.
Förutom traditionellt supportarbete kommer du att ha möjlighet att delta i olika projekt, arbeta med förbättringar och ta ansvar för ett större system tillsammans med systemägare.
Vi letar efter Service Desk-tekniker som är intresserade av att arbeta skift, inklusive dagtid, kväll, natt och helg.
Arbetsuppgifter: • Felsökning och lösning av IT-problem • Installation och konfiguration av programvara och hårdvara • Support via telefon, e-post och personliga möten • Dokumentation av problem och lösningar • Underhåll av IT-system och infrastruktur • Samarbete med andra team för att lösa tuffare problem
Du har förmodligen:
Du är förmodligen:
Humanit
Humanit handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt.
I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång.
Tillsammans skapar vi framtiden
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.
Plats: Stockholm
Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!
Humanit arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.
Och förresten:
Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Humanit’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Humanit anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.