Dina Arbetsuppgifter och profil
Vi på Insitepart söker kundtjänstmedarbetare till vår kund Bonver Logistics som är verksamma på Lidingö och i Rosersberg.Arbetet innebär bland annat att du genom daglig kontakt med uppdragsgivare blir den naturliga länken mellan dem och Bonvers verksamhet.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat reklamationshantering, orderhantering, leveransbevakning, planering, rapportering, frakthantering och fakturering. Du kommunicerar med kunderna via telefon och mail samt en del fysiska möten. Du kommer att ha tillgång till och arbeta med en mängd information som behöver behandlas och kommuniceras både internt med olika medarbetare i vår produktion men också externt till våra uppdragsgivare vilket sätter prov på din tydlighet och proaktivitet.
Kompetenser för att passa in på den här profilen:
Det är meriterande om du har kunskaper inom transportsektorn eller tidigare har arbetat med WMS-systemet NYCE Logic, TA-systemet nShift(Unifaun) samt frakthanteringssystemet SoftLogs som vi använder oss av i vår dagliga verksamhet.
Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
Villkor
Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.
Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.