Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som assistent kan du stötta en chef med diverse koordinerande uppgifter. En stor del av tjänsten kommer att innefatta planering av event samt koordinering av kundmöten. Våra kunder är från världens alla hörn vilket innebär att man i rollen som Executive Assistant kommer involveras och supportera i många varierade uppgifter. Observera att detta är en annons i proaktivt syfte för kommande behov till vår kund. Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Adecco men uthyrd som konsult till våra kund.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära:
- Hantera kalenderar, e-post, möten, resor, konferenser.
- Samordna presentationer
- Ekonomisk administration
- Vara en nyckelspelare i att samordna övergripande agendor
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Alternativt ser vi att du är nyexaminerad inom management, internationella relationer eller likvärdig utbildning.
Vi ser gärna att du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, och kommunikativ med hög integritet. Du bör också vara strukturerad, effektiv och professionell samt ha en god planeringsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Eftersom vår kund arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du bör också ha goda datorkunskaper samt lätt för att sätta dig in i nya affärssystem.
Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra, är detta rätt arbetsplats för dig!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta
[email protected]
Välkommen med din ansökan!