Servicekoordinator på deltid
Skicka ansökan 23 dagar kvar
Servicekoordinator
23 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi på Future People söker en servicekoordinatortill vår kund. Uppdraget är på 50% med placering två dagar i veckan på kontoret i Rinkeby och en halvdag på kontoret på Södermalm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!

I och med ombyggda kontor och förnyat arbetssätt tillkommer nya arbetsuppgifter för att få vår kunds fina kontor att fortsätta att hålla samma principer och nivåer. Genom att ha korrekta och enhetliga avtal kommer vår kund ha korrekta avtal som är likadana och som följs upp noga kring avvikelser. Genom att ha standardsortiment av varor kommer det hållas ihop och bli mer kostnadseffektivt när beställningar minskar och hålls ihop. Du kommer att tillsammans med kontorschefen utvärdera och planera framtida behov av kontorsservice.

Arbetsuppgifter:

Utveckla konceptet för kontorsservice men också sköta de dagliga arbetsuppgifterna på de två kontoren. Målet är att landa i en kontorsguide som gäller alla kontoren, vilken tas fram tillsammans med kontorschefen.

  • Testa nya arbetssätt och utifrån det skapa en långsiktig plan över vad som ska ingå i Kontorsservice 2.0
  • Rondera kontoren, vilket innebär att plocka, torka av ytor, kontrollera/fylla diskmaskiner mm när lokalvårdaren inte är på plats
  • Administrera i ärendehanteringssystem TOPdesk
  • Administrera beställningar av entreprenörer, material och catering mm samt fakturahantering
  • Möta och stämma av med service leverantörer på plats (kaffe, mattor blommor mm)
  • Upprätthålla ordningen i stort och samarbeta med övriga kontors kontorsservice.

Krav för tjänsten:

  • Minst 3 års erfarenhet av arbete med kontorsservice på minst 2 olika företag
  • Dokumenterad kunskap och erfarenhet av att utveckla kontorsservice på minst 2 olika företag. Utveckling innebär: tagit reda på behov, gett förslag på effektiviseringar och exempel på besparingar inom området.
  • God administrativ förmåga, exempel hantera system med felanmälningar, hantering av fakturor och leverantörskontakter

Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ.

För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.

Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Omfattning: 50% till den 30/6-2025

Start: 12/1-2025

Sista ansökningsdagen: 6/12-2024

Du söker tjänsten på futurepeople.se

Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-12-03
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk