Vi söker en Customer Care Manager för en spännande möjlighet hos vår kund Samsung! Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och gäller tills vidare.
Customer Care Manager ansvarar för att leda Customer Care-teamet med huvudfokus på att säkerställa och optimera en högkvalitativ kundupplevelse genom alla kontaktpunkter. Rollen innebär att hantera eskalerade kundärenden och att arbeta proaktivt för att förbättra kundprocesser.
Customer Care-teamet representerar kundernas röst och ansvarar för att hantera eskalationer och analysera insikter som sedan delas med relevanta intressenter. Customer Care Manager kommer att övervaka det dagliga arbetet, utveckla teamet och agera baserat på insikter och trender från eskalerade kundärenden.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter
Förväntningar
Personliga egenskaper
Måste ha:
Språkkrav:
Flytande i engelska och minst ett nordiskt språk (svenska, finska, norska eller danska).
Praktisk information Start: OmgåendeOmfattning: HeltidKontrakt: Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och gäller tills vidare. Plats: Du kommer jobba från deras kontor i Kista efter deras hybridpolicy med tre dagar på plats och två hemma.
Att jobba som konsult på The Wofi!
Vi är medlemmar i Almega vilket innebär att som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agerar bollplank och rådgivare vid behov.
Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare, [email protected] Urval sker löpande så se till att ansöka redan idag!