Team Manager - Östersund
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Chef Team Manager
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.

Vårt erbjudandeHos oss kommer du att ledaett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice och försäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarrollpå en arbetsplats med kraftig expansion. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag.

Om tjänstenDu kommer arbeta som Team Manager för ett team som hanterar ett av nordens största elbolag.Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar dina medarbetareframåt mot uppsatta mål. Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning.

I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare.

Arbetstiderna är 08: 00-17:00 måndag till fredag och du utgår från vårt fina kontor på Frösön. Vi ser gärna att du kan börja så fort som möjligt och anställningen inleds med en introduktion. Tjänsten inleds med en provanställning.

Dina arbetsuppgifterDuär din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang. Vidare är du tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar. Du säkerställer att inkommande samtal besvarar i enlighet med våra mål och har ett fullt personalansvar där du genomförgenomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger.

Krav för tjänsten är:

  • Gymnasieutbildning
  • En god datorvana
  • Erfarenhet av att arbeta inom kundservice, önskvärtpå teamledarnivå
  • Erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
  • Är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och engelska
  • Har en bakgrund inom samt brinner för försäljning

Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service, ledarskap och försäljning är utvecklande och roligt!

Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten inleds med en provanställning.

Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-21
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk