Team Manager SME
Skicka ansökan 5 dagar kvar
Chef Team Manager
5 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Det här är vi För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Nu söker vi en Team Manager som ska utveckla vårt SME uppdrag och Sveriges bästa Säljsupport. Telenor är ett tillväxtbolag och är beroende av att våra säljkanaler har rätt förutsättningar i säljprocessen. Därför välkomnar vi medarbetare som är passionerade företagsaffären, drivs av att bygga vinnande team och bidra till Telenors tillväxt. Vad du kommer att göra Som Team Manager kommer du att leda och utveckla ett team inom vårt SME-segment. Vår ambition är att erbjuda marknadens bästa säljsupport och teamet arbetar för att hjälpa våra säljkanaler att öka försäljningen och lojaliteten till Telenor. Du ansvarar för att leda, coacha och skapa ett passionerat team med resultatansvar för kundupplevelse, effektivitet och kompetensutveckling. Rollen innebär också: * Ansvarig för att samla medarbetarinsikter och driva en förbättringsagenda i teamet * Utveckla och coacha teamet och säkerställa medarbetares utveckling * Planering och rekrytering för att säkerställa rätt bemanning * Löpande prioritera i bemanningen utifrån verksamhetsbehov * Medlem i Kundservice ledningsgrupp Vem du är För att lyckas i denna roll är du en resultat- och dataorienterad, engagerad, nyfiken och drivande person. Du skapar långsiktiga relationer och gillar att arbeta tillsammans med andra. Du har tidigare ledarerfarenhet och det är meriterande om du har en bakgrund avs företagssegmentet och inom försäljning. God analytisk förmåga, ansvarstagande samt förändringsbenägen är andra viktiga egenskaper vi eftersöker. Vi ser att du har: * Ledarerfarenhet inom kundtjänst, detaljhandeln eller motsvarande serviceyrke * Meriterande är även erfarenhet från SME och försäljning Vårt löfte Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: * Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor. * Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. * Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. Sök till oss idag Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson, [email protected]. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas. Placeringsort: Karlskrona   Bra att känna till Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare