Sveafastigheter arbetar för att erbjuda en bredd av hyresrätter som står sig över tid där människor trivs och känner sig trygga. Vill du med start i februari vara med i vår nyetablering och utveckling av vår kundtjänst som vi kommer kalla Hemservice]? Varmt välkommen med din ansökan till en långsiktig, närvarande och innovativ arbetsplats!
Om rollen som Kundtjänstmedarbetare
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en nyckelperson för att säkerställa att våra hyresgäster får bästa möjliga service. Du bemannar vår kundtjänst och besvarar inkommande förfrågningar via telefon, mejl och andra digitala plattformar. Din främsta uppgift blir att hjälpa hyresgästerna på ett professionellt och vänligt sätt.
Arbetsuppgifter:
Om dig
Vi söker dig som brinner för service och alltid sätter kunden i fokus. Du är lösningsorienterad, har ett trevligt bemötande och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du bör ha god kommunikationsförmåga och kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift.
Varför Sveafastigheter?
På Sveafastigheter erbjuder vi en stimulerande och trygg arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett engagerat team som värdesätter samarbete och innovation. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad för våra hyresgäster varje dag.
Rekryteringsprocessen
Vi tar löpande emot ansökningar, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att läsa den! Notera att vi genomför bakgrundskontroll för att säkerställa en trygg miljö för dig och våra hyresgäster.