Om rollenI denna roll som kundservicemedarbetarekommer du att gesupporter till användare och samarbetspartners via telefon och mail, främst mot den svenska marknaden. Vid behov kommer du också att ge stöd till denfinska marknaden, samtibland ävenNorge och Danmark. Här kommer du att varaen viktig resurs för teamet genom att hantera tekniska supportfrågor och ansvara för inkommande reklamationer.
Kvalifikationer
För att göra succé i denna roll ser vi gärna att du har:
Meriterande:
Vem är du?
Vi söker dig som haren professionell inställning och drivkraft att alltid göra det lilla extra. Dina supportärenden kommer att vara varierande, vilket kräver att du är lyhörd, lösningsorienterad och engagerad i att ge professionell service.
Du är pedagogisk och kommunikativ, med en god förmåga att läsa av människor och situationer. Dessutom trivs du med samarbete och har lätt för att bygga relationer med både kollegor och samarbetspartners.
Mer info
Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.