Rollbeskrivning: Kundsupport och Produktutvecklingskoordinator (80%)
WeCareIT söker en engagerad och strukturerad medarbetare för en tjänst på 80% som kombinerar kundsupport och koordinering av produktutvecklingsflödet. Rollen är central för vårt arbete med att stödja verksamheter inom HVB, LSS, daglig verksamhet, familjehem, assistans och stödboenden.
Vi utvecklar en digital verksamhetsplattform som stöttar i planering, utförande, uppföljning och dokumentation inom vård och omsorg.
Vi är ett litet företag där alla har någon koppling till branschen. Vi jobbar väldigt nära våra verksamheter och produkten utvecklas primärt från deras konkreta behov. Vi är till exempel med på flera verksamheters APT möten och har kundkontakt dagligen, inte bara om stöd i systemet utan även bolla idéer om hur vi tillsammans kan ge de förutsättningar att jobba smartare, med ett gemensamt mål om högre omsorgskvalitet. Om du gillar att göra skillnad och bidra till strukturer och lösningar som underlättar vardagen för våra kunder, ser vi fram emot din ansökan!
Ansvarsområden
Som kollega i ett mindre team så hjälper man till där det behövs men dina primära arbetsuppgifter är tydliga och består ungefär lika delar av kundsupport och produktutvecklingskoordination. Vi utgår ifrån behov så vissa veckor kanske du behöver göra kundsupport hela din arbetsvecka och andra veckan jobbar du bara med produktutveckling.
Kundsupport (40%)
Produktutvecklingskoordinering (40%)
Du får utbildning i detta om du inte är van eller kunnig, det viktigaste är att du kan branschen och har en attityd att du kan lära dig. Det är alltså inte ett krav att du kan detta sen innan, endast att du vill lära dig.
Övriga uppgifter
Som en del av ett litet företag värdesätter vi flexibilitet. Det kan innebära att:
Kvalifikationer
Meriterande
Skicka in CV och gärna en lite mer beskrivande text om dig själv till [email protected]
Kontor finns i Trosa och Stockholm, men det är inget krav att vara på plats utan man kan ofta jobba från annan ort förutom när man behöver vara med på kundbesök eller jobba tillsammans med teamet. Fördelaktigt om du bor inom pendlingsavstånd från dessa orter men ingen exkluderas på grund av det.
Intervjuer sker löpande