Arbetsbeskrivning
Om oss:
Parkando är ett modernt parkeringsföretag beläget mitt i Stockholm.
Vår vision är att skapa världens bästa parkeringsupplevelse.
Både för våra användare, men också genom att bidra med digitala och hållbara lösningar för våra kunder – fastighetsbolagen.
Vi strävar efter att erbjuda en förstklassig kundupplevelse och vi letar nu efter en passionerad kundserviceagent som brinner för goda kundrelationer.
Arbetsuppgifter:
Som kundserviceagent kommer du att:
- Hantera inkommande ärenden från kunder via telefon, e-post och chatt.
- Ge professionell och vänlig service för att lösa kundernas frågor och problem.
- Registrera och följa upp kundärenden i vårt system.
- Arbeta proaktivt för att förbättra kundupplevelsen.
- Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av kundservice, gärna inom parkerings- eller fastighetsbranschen.
- Är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Har en positiv inställning och en förmåga att hantera stressiga situationer.
- Är lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att hjälpa andra.
- Har god datorvana och kan snabbt lära dig nya system.
Vi erbjuder:
- En dynamisk arbetsmiljö med stor möjlighet att påverka.
- En kultur som kännetecknas av laganda med kollegor som gärna hjälps åt för att nå gemensamma mål.
- En arbetsplats på lokaler centralt på Östermalm i Stockholm.
Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, skicka din ansökan och CV till [email protected] senast 2024-11-20.
Vi tar emot ansökningar löpande, så skicka in redan idag.
Vi ser fram emot att höra från dig!