Om oss:
Voicedesk är ett svenskt företag baserat i soliga Spanien. Med 50 engagerade medarbetare och en stadig tillväxt ser vi vår personal som vår största tillgång. Vi söker kontinuerligt ambitiösa individer som vill representera svenska företag och leverera förstklassig kundservice. Vår expertis omfattar outsourcing, ärendehanteringssystem samt rekrytering och bemanning.
Rollbeskrivning:
Vi söker lösningsorienterade personer med erfarenhet av Microsoft Dynamics för att stötta och optimera våra kundserviceprocesser. Du kommer att erbjuda teknisk support till verkstäder i frågor som rör deras affärssystem PBS och bidra till att skapa framtidens verkstäder. Dina arbetsuppgifter inkluderar hantering av bokningar, fordonshistorik, orderhantering, reklamationer och fakturering – allt för att förbättra kundupplevelsen och effektivisera arbetsflöden.
Vi välkomnar både juniora och seniora kandidater som har en teknisk förståelse, problemlösningsförmåga och viljan att förbättra kundserviceprocesserna i en operativ roll.
Vi tror att du kan ha fått dina kunskaper inom Microsoft Dynamics på olika sätt:
Genom självlärande, onlinekurser och certifikat, arbetslivserfarenhet från liknande roller, eller en formell utbildning inom IT, systemvetenskap, ekonomi eller affärssystem. Oavsett din bakgrund är din kompetens och vilja att bidra till vårt team det som är viktigast för oss.
Arbetsuppgifter:
Krav på kompetenser:
Vi erbjuder:
Ansökan:
Vi har tre lediga tjänster med start enligt överenskommelse. Vi går igenom ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan redan idag för chansen att bli en del av vårt team!