Vikarierande medarbetare till kundcenter
Skicka ansökan 11 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
11 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill bli en del av Kopparstadens kundcenter under kommande vikariat. Vikariatet löper fram till hösten 2025, med start så snart som möjligt.

Kundcenter ansvarar för inkommande samtal, felanmälan, chatta med våra kunder, nyckelutlämning till våra entreprenörer och administrativa uppgifter, och samverkar med hela företaget.

Var tredje vecka jobbar man som kundcentermedarbetare i vår Bobutik. Där servar man de kunder som vill göra felanmälan, besvarar frågor inom kundcenters ansvarsområde som till exempel att vara kunden behjälplig när val av ytskikt ska göras vid renovering eller underhåll, tar emot telefonsamtal och chattar med våra kunder.

Viktigt i tjänsten är att man har lätt för att växla mellan olika uppgifter, tar tag i uppgifter på egen hand, kan prioritera, är lösningsorienterad och har en positiv inställning till att serva våra interna och externa kunder. Kundcentermedarbetarna är ”spindeln i nätet” som behöver känna till och kunna lite om mycket.

I vårt kundcenter arbetar fyra medarbetare och organisatoriskt tillhör man vår marknadsavdelning.


Vi söker dig

Som person är du en noggrann och engagerad lagspelare som har lätt för att kommunicera både i tal och skrift. Du tycker om att arbeta i team och att jobba i flera olika kanaler. Du tycker om att ge service och har förståelse för våra kunders olika behov.

Vi ser även att du uppfyller följande:

· Du har slutförd gymnasieutbildning.

· Du har vana av arbete med mycket kundkontakt.

· Du har god datavana.

· Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Meriterande är om du har vana av arbete i reception, växel och olika CRM-system.


Anställningsvillkor och rekryteringsprocess

Tjänsten är på heltid. Arbetstider är måndag till fredag 07: 00-16:00.

Vikariatet startar så snart som möjligt, dock senast 1 januari 2025. Vikariatet löper fram till 31 oktober 2025.

För de som går vidare efter första urvalet i rekryteringsprocessen kommer det första intervjutillfället att genomföras på eftermiddagen den 12 november 2024.


Ansökan och kontakt

Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev senast 1 november 2024.

Urval kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta marknad- och uthyrningschef Anna Timander 023–45821.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-21
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb