Inköpsassistent till kund i Linköping
AxÖ Consulting 27 dagar kvar Linköping
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-01

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer. AxÖ Consulting söker en inköpsassistent för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Linköping. I denna roll kommer du att spela en viktig roll i inköpsorganisationen och arbeta mot den interna produktionen för att säkerställa effektiva inköpsprocesser. Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Uppdraget startar enligt överenskommelse. Din framtida utmaning Som inköpsassistent kommer du att vara ett viktigt stöd för inköpsavdelningen i det dagliga arbetet. Du kommer att hjälpa de operativa inköparna, hålla koll på beställningar, leveranser och fakturor, samt se till att inköpssystemet alltid är uppdaterat. I denna roll får du även chansen att samarbeta med leverantörer när det gäller leverans- och kvalitetsfrågor. Du har även daglig kontakt med produktionen och andra intressenter för att säkerställa att allt levereras i tid och enligt specifikationer. Dessutom kommer du att följa upp och rapportera status på leveranserna, så att alla alltid är informerade. Är du den vi söker? För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Eftergymnasial utbildning inom inköp, logistik eller ekonomi (meriterande). - Erfarenhet av arbete i affärssystem (starkt meriterande). - Goda kunskaper i MS Office, särskilt Excel. - Utmärkt kommunikationsförmåga i både tal och skrift, på svenska och engelska. Vi söker dig som har en strukturerad och noggrann arbetsstil, och som trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta proaktivt. Vidare har du en god förmåga att samarbeta och kommunicera med olika parter både internt och externt. Om konsultuppdraget Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre. Information och ansökan Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig: Angelica Mäenpää: [email protected] Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Välkommen med din ansökan! AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons