OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Office Coordinator till globalt företag
Koordinator Office Coordinator
Utgått

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl. 08:00-17:00Ort: Stockholm Startdatum: november/december 2024Anställningsform: Särskild visstidsanställning (du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och är uthyrd till vår kund)Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSNu söker vi en Office Coordinator för ett konsultuppdrag till vår kund. Kontoret är stilrent, fint och kulturen är välkomnande, vänlig och positiv!

Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.

HUR SER EN VANLIG DAG UTI rollen som Office Coordinator kommer du att ingå i ett team. Du kommer att arbeta tätt ihop med en kollega i en liknande roll men också självständigt. Du kommer att ha en varierande roll där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot besökare, lösa problem som kommer upp ad hoc, se till att kontoret är i bästa möjliga skick samt sköta administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

  • Välkomna och ta emot besökare
  • Administrativa arbetsuppgifter
  • Hantera mail, telefon och växel
  • Felanmälningar
  • Fakturering
  • Beställa frukost och duka fram
  • Kontakt med leverantörer

VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra och trivs i en varierande roll med nya arbetsuppgifter som tillkommer löpande. För att trivas i rollen ser vi att du är en ja-sägare och motiveras av att lösa problem då det är en stor del av arbetet. Du har en förmåga att hantera många bollar i luften, har ett professionellt bemötande och god samarbetsförmåga.

Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från en serviceroll sedan tidigare. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat på ett kontor men det är inget krav för tjänsten. Vi tror att du har en god datorvana och behärskar Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-09-30
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Samordnare Controller It-controller Trafikutredare Projektcontroller Trafikkoordinator Avdelningscontroller
13 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec
Koordinator Projektledare Utbildningsledare Utbildningskoordinator
16 dec