Vi söker en ny kundservice-stjärna som genom relationsbyggande med våra kunder kan bidra till vår utveckling och snabba tillväxt!
Hembry är en modern städfirma som arbetar med hemstädning och kontorsstädning iStockholm, Göteborg, Malmö, Lund och Gotland. Vårt mål är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen och vi sätter alltid människan i första rummet. Inför verksamhetsåret 2025 skalar vi upp verksamheten och utökar vår kundservice.Dina kommande arbetsuppgifter:- Vara Hembrys first line på telefon. - Inbokning av olika tjänster och besvara våra kunders olika funderingar. - Vara behjälplig vid schemaändringar. - Kontakta våra kunder som skickar in intresseanmälan i våra sociala kanaler.
Vem är du?- En relationsbyggare av rang som alltid sätter kund och medarbetare i första rummet. - Flytande i svenska och engelska i tal och skrift. - Datorvana. Erfarenhet i schema- och CRM-system är meriterande.
Vi erbjuder dig:- En flexibel tjänsti ett nytänkande och modernt bolag som växer mycket snabbt. - Goda möjligheter till utveckling och en heltidstjänst. - Placering på Hembrys huvudkontor i centrala Stockholm.
Övrig information Start: Q4 2024. Placering: På Hembrys huvudkontor i Vasastan, Stockholm. Möjlighet till distans- ellerhybridarbete finns. Arbetstider: Måndag-fredag 08: 00-17:00 (1 timme lunchrast). Flexibilitet finns. Omfattning: Heltid eller minst 60%. Lön: Sätts individuellt.
I vårt ansökningsformulär förväntas du naturligtvis inte ha någon kännedom om våra rutiner när du besvarar case-frågorna. Du har frihet att själv avgöra vad du anser vara bäst. Frågorna syftar till att testa din lösningsorientering, skriftliga förmåga och kundförståelse.