OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
EcoGuards tillväxtresa fortsätter, vilket gör att kundteamet nu behöver stärkas upp. För att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service, letar vi nu efter en Customer Success Manager; en roll där du kommer att vara ansvarig för allt som har att göra med att säkerställa våra kunders framgång i systemet. Du kommer i din roll att skapa och stärka kundrelationer, samt ansvara för att hjälpa nya såväl som existerande kunder att använda EcoGuards system för energiuppföljning på ett sådant värdeskapande sätt som möjligt. Arbetsuppgifterna inkluderar därtill att kontinuerligt utbilda kunderna i verktyget och därmed säkerställa att de använder Curves Energy på bästa möjliga sätt.
Vem är du?
Vi tror att du besitter ett stort analytiskt tänk, älskar att interagera med människor och tar stort eget ansvar. Du trivs i miljöer där det händer mycket och vidare så ser du positivt på möjligheten att tillsammans med ett dedikerat mindre team vara delaktig i att skala upp hela verksamheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och
ansvar:
För att lyckas i denna roll behöver du:
EcoGuard som arbetsgivare:
På EcoGuard är vi stolta över vårt företag och våra duktiga kollegor – vi har roligt tillsammans och vi gör gott för miljön varje dag vi går till jobbet. På EcoGuard värdesätter vi också god hälsa och erbjuder därför ett generöst träningsbidrag samt möjlighet att träna på arbetstid. Självklart har du möjlighet att varva med att arbeta hemma och från ditt kontor.
Vi har självklart kollektivavtal samt företagshälsovård och vi erbjuder möjlighet till förmånscykel.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart du kan, sista ansökningsdag är 20 oktober 2024. Du söker tjänsten via vår websida, klicka på länken upp i högra hörnet.
Tjänsten är på heltid och stationerad i Örebro där vi även har vårt huvudkontor