Service Desk Support
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-09-06

Service Desk Support

Är du redo att ta dina kundservicetalanger till nästa nivå? En av våra uppskattade kunder söker nu efter en passionerad och dedikerad Service Desk Support för att bli en del av sitt dynamiska team. Om du är ivrig att stödja spännande nya funktioner, produkter och tjänster samtidigt som du hjälper kunder genom olika kanaler, kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!

Nyckelansvarsområden:

  • Erbjuda exceptionellt kundstöd via telefon, e-post, chatt och sociala medier.
  • Hjälpa kunder med förfrågningar och felsöka problem.
  • Samarbeta med teammedlemmar för att nå gemensamma mål och öka kundnöjdheten.

Kvalifikationer:

  • Tidigare erfarenhet av kundsupport är ett krav.
  • En bakgrund inom försäljning är meriterande, men en vilja att lära sig värderas lika högt.
  • Starka problemlösningsförmågor och en passion för att leverera enastående service.
  • Flytande i engelska och svenska, både skriftligt och muntligt.

Vad vi erbjuder:

  • En rolig, utvecklande och belönande arbetsmiljö.
  • Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner.
  • Möjligheter till professionell tillväxt och utveckling.

Tekniska färdigheter:

  • Kännedom om Windows operativsystem, inklusive Windows Server, Windows 10 och Windows 11.
  • Erfarenhet av Active Directory, AD-Tool, Office 365, VPN, fjärranvändare, Citrix och Microsoft Entra Admin Center är en fördel.

Om du trivs med att vara en del av ett samarbetsvilligt team och är stolt över att göra kunder glada, vill vi höra från dig! Ansök idag och bli en nyckelspelare i ett företag som värdesätter dina bidrag och stöder din utveckling.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons