OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-07-09

Arbetsuppgifter

Gå med i vår kunds dynamiska HR Operations-team i Sverige som HR-specialist med expertis inom operativ HR! Du kommer att spela en avgörande roll i att driva viktiga HR-processer, underhålla HR-data och fungera som en kontaktpunkt för anställda och chefer. Du får även möjlighet att leda olika HR-utvecklingsprojekt och bidra till genomförandet av strategiska initiativ.

HR Operations är organisationens andra linje när det kommer till HR-relaterade frågor och förfrågningar och sköter den dagliga driften av Human Resource-funktionen. Deras uppdrag är att göra livet enklare för deras medarbetare och i det dagliga arbetet där fokus är på samarbete, processautomation och chefskunskap.

I denna roll kommer biljettsystemet Zendesk samt personalsystemet Workday att vara dina primära verktyg. Jobbet handlar mycket om service och administration och för att trivas i denna roll behöver du gilla högt tempo och ständig förändring. Du kommer att börja med att hantera de mest grundläggande processerna och sedan få möjlighet att växa med uppdraget och få ökat ansvar. Du kommer att arbeta nära ett team på 6 kollegor inom HR Operations men även ha dagligt samarbete med andra HR-kollegor och andra stödfunktioner.

Kvalifikationer
  • Du haren relevant akademisk examen inom HR.
  • Du har 2-3 års erfarenhet av en bred HR-roll.
  • Du har dokumenteraderfarenhet avIT-system.
  • Du är flytande i svenska och engelska.
  • Meriterande om du har arbetat i Workday.
Personliga egenskaper

För att lyckas i uppdraget som HR-specialist så ser vi gärna att duär strukturerad och har förmågan att prioritera effektivt. Du arbetar självständigt och hanterar stress på ett utmärkt sätt. Du lär dig snabbt och bidrar positivt till teamet med en stark laganda.

Företagspresentation

Vår kund är ett finskt IT-serviceföretag som är ledande i Norden med digitala tjänster och programvaror. Deras nordiska värderingar och arv är vad som styr deras framgång.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

När du blir en av oss

Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön

Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start2024-08-13 och uppdraget förväntas löpa t.o.m.2024-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons