Om tjänsten

Besök hemsida clevry.com
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-20

Om företaget

Vi söker en ambitiösoch noggrannSupply Chain Administratortill det globala supply chain planning-teamet inom Alfa Laval Parts, Distribution and Logistics (PDL) beläget i Tumba.

Alfa Laval är en ledande, global leverantör av förstklassiga produkter inom värmeöverföring, separering och flödeshantering. Alfa Laval hjälper sina kunder att öka deras produktivitet och bli mer konkurrenskraftiga. De levererar hållbara produkter och lösning inom främst energi, miljö, livsmedel samt den marina industrin.

Din roll

I rollen somSupply Chain Administratorkommer du att tillhöra det globala supply chain planning-teamet inom Alfa Laval Parts, Distribution and Logistics (PDL).Din roll blir kommer innebära att stötta och avlasta teamet med administrativa arbetsuppgifter. Teamet har ett pågående projekt och behöver avlastning med deras ordinarie administrativa arbetsuppgifter. Utöver detta kan dina ansvarsområde komma att breddas med tidenoch få mer inslag av supply chain planning. Om du redan besitter kunskaper inom supply chain kan du få ta dig an dessa uppgifter direkt.

    Huvudsakliga arbetsuppgifter

    • Hantera/bearbeta ärenden i företags ärendehanteringssystem
    • Uppdatering av masterdata
    • Övriga administrativa arbetsuppgifter
    • Med tiden ta dig an arbetsuppgifter inomsupply chain planning

    Tjänsten är ett konsultuppdrag fram till slutet av februari 2025 där du blir anställd av Clevry och arbetar hos Alfa Laval i Tumba.

    Omfattning: 100%

    Placering: Tumba

    Start: Så snart som möjligt alternativtefter sommaren

    Din profil

    Vi söker dig som antingen har en bakgrund inom inköp/inköpsplanering eller supply chain. Du kan även haha erfarenhet av administrativaarbetsuppgifter, med god siffervana, men som nu är intresserad av att utvecklas och få insikt i supply chain. Du behöver ha goda kunskaper i Office paketet och främst Excel. Det är meriterande om du har arbetat i Movex eller Power BI. Du kommunicerar flytande i både svenska och engelska.

    Som person är du lyhörd, flexibel, framåt och har enkelt för att ta till dig instruktioner och hantera nya system.

    Rekryteringsprocessen

    I denna rekryteringsprocesssamarbetar Alfa Lavalmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

    Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

    Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig RecruitmentManager Annapå: [email protected] välkommen med din ansökan redan idag!

    Om Clevry

    I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

    Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet 6 Månader eller längre
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons