Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-10

Är du en driven säljare med erfarenhet av kundtjänst och digital kommunikation? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om tjänsten Som Digital sälj- och kundtjänstspecialist i vårt multi-channel team blir du första kontaktpunkten i våra digitala kanaler och på vår kundservicewebbplats. Du ser till att vi levererar en förstklassig kundupplevelse och överträffar våra mål inom försäljning, kundnöjdhet och tillgänglighet. Tillsammans med dina kollegor skapar du en prestations- och feedbackkultur som speglar Ikanos värderingar. I din roll som Digital sälj- och kundtjänstspecialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Vara huvudkontaktpunkt för befintliga och nya kunder och ge exceptionell service i alla kanaler. • Använda din expertis inom digital kommunikation för att driva försäljning och kundnöjdhet. • Proaktivt utveckla och förbättra våra digitala kundmöten. • Vara en cross-selling expert i våra digitala kanaler. • Identifiera och implementera förbättringsområden • Stötta vår kundservicewebbplats och säkerställa att ändringar implementeras baserat på kundfeedback. • Träna kollegor i digital kommunikation och bidra till teamets utveckling. Tjänsten är placerad i Malmö, Hyllie, startdatum i augusti. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Om dig Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av kundtjänst/försäljning via digitala kanaler. Som person älskar du att säkerställa att våra digitala kanaler når sin fulla potential och är driven av att leverera och uppnå mål. För dig är prestation och resultat viktigast, och du har en passion för att förbättra arbetssätt och vågar tänka utanför boxen. Du strävar efter självledarskap och tror att inget är omöjligt. Viktigt för tjänsten är: • Gedigen erfarenhet av kundservice och försäljning, med fokus på digital kommunikation. • Bevisade framgångar i att sälja och kommunicera genom digitala kanaler. • Stark kunskap om digital kundupplevelse, digitala plattformar och kundresor. • Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och hålla fokus på resultat. • Utmärkta kommunikationsfärdigheter i skrift. • Förmåga att anpassa kundmöten efter kundens behov och feedback. • Stark förmåga till självledarskap och att ta ägandeskap för din egen utveckling. • Erfarenhet av att arbeta i en agil och snabbt föränderlig miljö. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Ikano Ikano Bank startades i Sverige precis som IKEA för att ge de "många människorna" ett schysst alternativ i vardagen. Vi slog upp dörrarna 1995 och har idag verksamhet i åtta länder, Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Polen, UK och Österrike. Ikano Bank är en del av Ikanogruppen, som äger 51 procent av banken. Ingka-koncernen, en strategisk partner i IKEAs franchisesystem äger resterande 49 procent av banken. Ikano Banks huvudkontor ligger i Malmö och företaget är registrerat i Älmhult där verksamheten en gång grundades. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Marie Ekvall via [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons