Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-29

Har du erfarenhet inom kundtjänst och/eller administration? Nu söker vi flera kundtjänstmedarbetare för kunds räkning med kontor strax utanför Jönköping! Detta är ett perfekt uppdrag för dig som vill ha ett jobb direkt och vill jobba under en tidsbegränsad period – dessutom kan det finnas möjlighet till förlängning och/eller anställning hos kund! Om tjänsten Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att bemöta kunder via telefon och mejl. Detta innebär att du kommer besvara inkommande kundförfrågningar, supportera interna- och externa parter till organisationen samt sköta tillhörande administrativa arbetsuppgifter. Målsättningen är att hela teamet ska arbeta på kontoret med arbetstider förlagda måndag-fredag kl 08:00-17:00. Arbetsuppgifter: • Ta emot inkommande samtal, telefonväxel och hantera ärendehanteringssystemet • Vara företagets spindeln-i-nätet-personen och samordna ärenden med interna avdelningar Denna tjänst ska tillsättas omgående och kommer pågå under hela sommaren till slutet av augusti. För rätt person finns det möjlighet till vidare anställning hos kund. Om dig Du som är social, positiv och serviceminded kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom flexibel och ansvarstagande, samt har ett logiskt tankesätt kommer du att trivas utmärkt med arbetsuppgifterna. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program. Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder! Viktigt för tjänsten: • Du behärskar både svenska och engelska, framför allt i samtal • Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen • Du kan jobba heltid tom 31 augusti Meriterande men inte ett krav för tjänsten: • Erfarenhet av kundtjänstarbete Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än annonseringstid. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest. Detta skickas automatiskt ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen. Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, terminalglasögon, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: [email protected] alt 073-684 73 10 Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons